piątek, 2 listopada 2012

Winter photos

Hej ;)
Uciekły mi wszystkie pomysły na wpisy. Ostatnio dużo się dzieje w moim życiu i powoli zaczynam wszystko ogarniać.
Idę jutro na sesję z Megan i oglądać mecz siatkówki na nowej hali u nas w mieście. Cieszę się, bo dawno nie spędzałam całego dnia z nią. Poza tym muszę zobaczyć się jeszcze z kimś innym. Myślę, że nie będzie to najprzyjemniejsze spotkanie, ale co tam, jestem masochistką. ;p

Muszę w końcu na poważnie wziąć się za Mitologię i naukę do konkursów, bo zbliżają się terminy. Trzymajcie za mnie kciuki!

Dzisiaj zostawiam Was z zdjęciami ostatniej zimy. Bardzo je lubię. Pamiętam, że w ten dzień wybiegłam na dwór prawie w samej piżamie, żeby tylko złapać trochę słońca. Ale było zimno ;)
Trzymajcie się ciepło ;)
Lubicie zimę?







Sii ja ♥



10 komentarzy:

  1. Kocham zimę <3 Moja ulubiona pora roku! Miłego dnia z Megan ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo. Konkursy za psem, a ja totalna pustka :) Trzeba się wziąć do roboty ! :)
    Pozdrawiam, xoxo.L.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia c:
    obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://deepinthedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nawidze zimy to jest najgorsza pora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasem tak mam, nie chce mi się wszystkiego odkładać na swoje miejsce i rzucam gdzie popadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię zimę tylko w święta i ferie, bo jak mam chodzić poprzez zaspy i -15 stopni do szkoły to szlag mnie trafia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ;)
Wchodzę praktycznie na każdy blog. Jeśli chcesz, zostaw link. Obserwuję blogi, które mi się podobają, więc nie pytaj czy obserwujemy. Zostaw link, a się okaże ;)