niedziela, 18 listopada 2012

Siatkówka

Hej ;)
Na początku chciałam Wam podziękować z wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem. Motywujecie mnie jak nikt inny. Dziękuję <3

Dzisiaj cały dzień przesiedziałam w domu, w dresach. Miałam się pouczyć biologii ale stwierdziłam, że olewam to. Będzie co będzie. Trzeba było wcześniej się wziąć za naukę do konkursu. W jeden dzień nic nie zrobię. Trudno, ale nie jestem na siebie bardzo zła. Tak się cieszę, że przeszłam z polskiego, że przeżyję jak z biologii mi się nie uda. Oczywiście teraz nie mogę osiąść na lurach. Muszę dalej pracować. Czekają mnie 2 książki i 3 opowiadania. Mam nadzieję, że dam radę. Trzymajcie kciuki.

Dobra, bo się rozpisałam.
Wczoraj byłam na meczu. AZS przegrał 3:1 ze SKRĄ. Wiedziałam, że Skra wygra, ale miałam nadzieję, że chłopcy jeszcze powalczą. Tak czy siak, mecz bardzo mi się podobał.

Mam kilka zdjęć, bo wzięłam aparat, ale większość jest nieudana. Był to mój pierwszy raz z 'długim' obiektywem. Następne będą lepsze. Mam nadzieję.
Wybrałam kilka lepszych.














Szlubowski  <3 <3
Zrobiłam przed chwilą mini zakupy internetowe, ale to już na inną notkę.
Do napisania ;*
sii ja ♥

Lubicie siatkówkę?

12 komentarzy:

  1. życze więcej motywacji do nauki i byś wygrała konkurs (olimpiadę lub cokolwiek to jest ?!) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam za siatkówką :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ile dajesz na ciuchy osobno i kosmetyki osobno? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć dokładną kwotę. Dostaję kieszonkowe do 50zł miesięcznie. To wydaję na kosmetyki i ubrania. Jednak dużo rzeczy kupują mi rodzice. Zazwyczaj odkładam przez jeden miesiąc i kupuję coś fajnego jak dostanę więcej. Nie kupuję co miesiąc. Jak mam potrzebę, więc nie umiem powiedzieć ile i na co wydaję ;)

      Usuń
  4. O siatka. Moja siostra uwielbia ^^ Co do nauki, to życzę, żebyś jednak znalazła motywację :]
    http://pretty-and-colour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię siatkówkę . :)
    Dobra zabawa , nie ma takiej rywalizacji . :D

    U MNIE JUŻ KOLEJNA NOTKA :)
    Zapraszam . :
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. siatkówka to jedyny sport, który kocham całym serduchem! nie wiem jak to się stało, bo wszyscy w mojej rodzinie grali w koszykówkę i moi znajomi również. siatkówka jest niezastąpiona! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię siatkówkę! Ale teraz brak możliwosci grania w nia!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam siatkę ! Ulubiony siatkarz ? ! MOŻDŻONEK ! ♥
    + obserwuje i liczę na rewanż :D
    zapraszam do mnie w wolnej chwili
    http://ghoostt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ;)
Wchodzę praktycznie na każdy blog. Jeśli chcesz, zostaw link. Obserwuję blogi, które mi się podobają, więc nie pytaj czy obserwujemy. Zostaw link, a się okaże ;)