sobota, 10 listopada 2012

Odpowiedzi ;)

Hej ;)
Mam dla Was dzisiaj odpowiedzi na pytania, które zadałyście.

1. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka/ przyjaciel?
Myślę, że nie mam najlepszej przyjaciółki. Nie dopuszczam do siebie wielu osób. Jednak najbliższa jest mi Martyna. ;)

2. O czym marzysz, takie twoje największe marzenie?
Marzę o wyjeździe do LA. Chciałabym tam zamieszkać i spróbować zrobić karierę aktorki.

3. Co było powodem że zaczęłaś blogować? masz jakieś ulubione blogerki?
Chciałam dzielić się z ludźmi moim życiem, moimi zainteresowaniami. Chciałam mieć 'coś swojego' w internecie. ;) Bardzo lubię wszystkie blogi, które są w zakładce 'Czytam'. ;)

4. Masz naturalny kolor włosów?
Tak, choć w planach mam zmianę. ;)

5. Ulubiony serial?
Moimi ulubionym serialem jest zdecydowanie Pretty Little Liars. Uwielbiam też 90210 i Hart Of Dixie. Polecam ;)

6. Ulubiony zespół/wykonawca?
Nie mam ulubionych wykonawców. Słucham tego na co przyjdzie mi w danej chwili ochota.

7. Ulubiona książka?
Jakbym miała wybrać tylko jedną byłaby to prawdopodobnie książka Isabele Merlin "Trzy życzenia". Mam do niej ogromny sentyment, ponieważ jest to prezent świąteczny od mojego brata i nie mógł lepie trafić. Powieść młodzieżowa z kryminalną nutą. Polecam wszystkim!
Poza tym bardzo lubię też serię książek PLL Sary Shepard i kryminały Harlana Cobena. Moim zdaniem jest genialny!
Mogłabym wymieniać w nieskończoność książki, które lubię. Tak, jestem książkoholikiem. ;)

Podobają Wam się takie posty? Ja szczerze mówiąc dobrze się bawiłam odpowiadając na pytania. Chcecie więcej takich notek? Jeśli tak, to pytajcie pod tym postem. ;)

Trzymajcie się ciepło.
Sii ja ♥

Hahaha. Tak, jestem w piżamie ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post oraz pytania :) Buty kupiłam w zwykłym sklepie obuwniczym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też marzę o wyjeździe do LA, zgadamy się i lecimy razem. we dwójkę zawsze raźniej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co planujesz zrobić z włosami ? :) Ja chciałabym rozjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
  4. spora różnica jest. już inaczej traktują nas, w końcu nie jak dzieci. ma to swoje plusy i minusy np. wytłumaczenie "bo zapomniałem" po prostu ich śmieszy i nawet tego nie ukrywają. ogromny nacisk kładą na systematyczne przyswajanie wiedzy, ja w ciągu tych dwóch tygodniu mam 6 prac klasowych + kartkówki. masakra jakaś, ledwo daję radę, ale mam nadzieję, że będzie to miało widoczne skutki na maturze. :)) oczywiście w każdej szkole inaczej to wygląda i każdy ma inne podejście do tego, ale myślę, że jeśli ktoś chce coś osiągnąć to musi się nastawić na ostry zapieprz. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne! wystarczy mieć znajomych obok siebie i od razu lepiej człowiekowi się wszystko robi. musimy dać radę, podobno to jeden z najwspanialszych okresów w naszym życiu. będzie wspaniale! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ;)
Wchodzę praktycznie na każdy blog. Jeśli chcesz, zostaw link. Obserwuję blogi, które mi się podobają, więc nie pytaj czy obserwujemy. Zostaw link, a się okaże ;)