wtorek, 9 października 2012

Song ;)

Hej ;)
Dzisiaj krótki post, bo jestem okropnie zmęczona.
Lubię wtorki, bo lekcje kończę o 12:30, ale mam jeszcze siatkówkę na 16:30 do 18 więc wieczorem nie mam na nic siły.
Mam już zaplanowanych kilka notek, ale muszę jeszcze znaleźć czas na ich napisanie. ;)
Na dzisiaj niestety tylko tyle. Zostawiam Was z piosenką, o której przypomniał mi mój brat. (to chyba jedyna rzecz, o którą się nie kłócimy) :)


Co sądzicie? Jakie są Wasze ulubione piosenki?
Trzymajcie się. ♥

1 komentarz:

  1. Od dłuższego czasu słucham rocka i indie rocka - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ;)
Wchodzę praktycznie na każdy blog. Jeśli chcesz, zostaw link. Obserwuję blogi, które mi się podobają, więc nie pytaj czy obserwujemy. Zostaw link, a się okaże ;)