piątek, 3 sierpnia 2012

Roooom.

Hej wszystkim. ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka 'inspiracji pokojowych' :) Ostatnio naszła mnie wielka ochota na zmiany w pokoju, jednak mój pokoik jest strasznie mały. W zasadzie to jego połowa, ponieważ kiedyś miałam pokój z bratem. Okropieństwo. I zawsze marzyłam, żeby mieć kącik tylko dla siebie. No więc moi rodzice wymyślili, że przedzielą pokój na pół. Miała być ścianka dzieląca pomieszczenie, ale stwierdziliśmy, że duży regał będzie lepszy. Tak więc w połowie pokoju został postawiony regał z szafkami i pudłami, tak żeby zasłonić jak najwięcej. I takim oto sposobem mam mój wymarzony kącik. Może nie jest ogromny, raczej malutki, ale i tak strasznie się cieszę, że go mam.

Cały czas pracuję nad tym, żeby wyglądał idealnie. Jedyne rozczarowanie to takie, że moi rodzice pojechali beze mnie kupić farbę i zamiast ładnego odcienia szarości takiego dość intensywnego, kupili 'szary gołębi', który moim zdaniem wygląda na ścianach jak niebieski, ale chyba przeżyję, może przemaluję.

Poza tym zadziwiająco dużo rzeczy zmieściło się na tak małej przestrzeni. Udało mi się wydzielić 'strefę do czytania' czyli wysoką półkę z książkami i dużą pufę (www.fatty.pl), nad którą wisi obraz Wierzy Eiffla, strefę 'beauty' czyli parapet z lustrem stojącym i różnymi pudełkami. Mam też oczywiście łóżko, biurko, które mój tata sam zrobił (to w zasadzie tylko blat który zakręca i ciągnie się pod parapetem, nad biurkiem mam tablicę magnetyczną (Ikea) i również zrobione przez mojego tatę dwie półki w kształcie fal(?). No i oczywiście ogromny regał, który oddziela moją część od części brata.
Poszczęściło mi się i dostałam tą część z balkonem, więc cały czas mam dostęp do świeżego powietrza :)

A tutaj kilka inspiracji pokojowych :)




Co myślicie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. ;)
Wchodzę praktycznie na każdy blog. Jeśli chcesz, zostaw link. Obserwuję blogi, które mi się podobają, więc nie pytaj czy obserwujemy. Zostaw link, a się okaże ;)